Velkommen til våre nye websider. Her finnes informasjon om vår virksomhet, i tillegg til mange oppbyggelige artikler og opptak.

Artikkel register

Velkommen til sommersamling med årsmøte på Fossnes

10.-14. juli arrangeres den årvisse sommersamlingen med årsmøte på Bibelskolen på Fossnes. Vi minner om at alle over 18 år som ønsker å benytte seg av stemmeretten på årsmøtet, må ved påmelding gi beskjed om dette innen fristen 14. juni.

Årets gjestetaler er Gunnar Nilsson fra Sverige. Han vil belyse samlingens hovedtema, som er Jesu gjenkomst. I tillegg vil Sigbjørn Agnalt ha seminar over emnet sjelesorg. Paralelt med seminaret vil det være egne møter for barna ved Kari Brennsæter. For ytterligere opplysninger henvises til programmet. Påmelding skjer til André Heian på e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller mobiltelefon: 411 01 223. Vær rask med påmelding, da det fylles fort opp.